برگ پاییزی سبزی که بین زمین و آسمان وامانده

مختصر آهنگین واژگانی به شرح دل و روح در این روزگار

برگ پاییزی سبزی که بین زمین و آسمان وامانده

مختصر آهنگین واژگانی به شرح دل و روح در این روزگار

لیک

سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ق.ظ
من ندانم که به کی زنده
و کی رخت ببندم ز جهان
لیک دانم قدر یاران و جهان گذران
بخت با من نیست یک سو
و بزد خنجر غم بر دل من
لیک یادم هست حال و احوال خوش و زخم زبان
روزگار میگذرد نیست به قلبم کینه ای
لیک قدر عافیت دانم و قدر دوستان

ساده
آبان1397

  • ر.م ساده

نظرات  (۱)

  • مهسا شایگان
  • سلام.

    وبلاگ خوب و زیبایی دارین و مطالب خوبی ثبت کردین.

    توصیه می کنم که برای افزایش بازدیدکنندگانش از سایت دنیس استفاده کنید.

    منتظر حضور گرم شما هستیم.

    https://Dnis.ir

     

    پاسخ:
    خیلی ممنون از لطف و راهنماییتون. حتما استفاده میکنم..ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی